träningen igår

Igår var jag vid nytt mod och hade verkligen försökt att ladda mentalt innan. I bilen på vägen dit diskuterade vi tennis och väl framme i tennishallen så hittade jag alla jag brukar spela i samma grupp som. Men igår var det en ny till, så numera är vi fem stycken. Jag var inte bäst och inte sämst. Och tralala, gissa hur det gick? Super bra! "P" berömde mej personligen efteråt, och sa att titta hur bra du kan spela egentligen. Nu kan du till och med smacha. Inga stängda ögon där. Till hela gruppen sa hon att hon blev positivt överraskad. Riktigt stolt var hon över våra prestationer.

Någon annan som ska se French open på söndag?

/ poppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0