tennisen i onsdags

Det kom en ny person till våran grupp. Hon lärde sej serva på 20 minuter. Dessutom flera gånger i rad. 
 
Gissa vem som blev avundsjuk? Eller? Inte poppigt i alla fall. 
 
Självklart ska man unna andra framgång men när det handlade om tjejen var det ganska svårt att koncentrera sej. "P" som är min tränare avbröt mej flera gånger och frågade om jag sett vad hon hade presterat. Sen blev det inte direkt bättre av att jag resten av tiden spelade som en riktig kratta, nybörjare och var så frustrerad. 
 
Men, förutom att jag delar onsdagens resultat med er så ska vi grilla ikvä.. nej jag menar Mästarnas mästare finalen är ikväll och hockey-VM finalen med Sverige är ikväll. Samtidigt. 
 
Vad händer ikväll? Nu kör vi söndagchill med grill.
 
/ poppigt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0