Träningen igår

Inser att jag verkligen borde kommentera och utvärdera gårdagens pass i tennishallen tillsammans med grymma tränaren P. Men, intresset finns just nu på annat håll. Intresset hos mej finns på annat håll. Men ni som kikade in på min blogg igår kanske hade velat läsa mer om träningspasset? Men nu ska ni verkligen få läsa om var mitt intresse finns just nu när ni läser det här inlägget. Jo att man kan tröttna på det man tycker allra mest om. Exempelvis favoritlåten man har. Nyligen fick mitt yngsta tonårssyskon en Beatlesskiva av en kompis. Jag är en allätare och lyssnar på olika musik. Men nu har: http://www.youtube.com/watch?v=ed_2W_KO_zI gått på 24 / 7 och jag överdriver inte en sekund när jag nu formulerar min trötthet på låten, som egentligen, som egentligen är bättre än många andra låtar. Frågor och idéer skickar ni till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0