Imorgon är det feberuari

FEBERUARI betyder att det är en månad som många får feber, eller känner sej lite krassliga i. Måste erkänna för mej själv att jag hoppas ju kunna smita undan ifrån feber ;-) 
 
Vi hade en deadline, ett stort mål som vi klarade av tillsammans på arbetet igår. Så idag var en lugnare dag. Mycket lugnare. Men bussen hem från jobbet var väldigt sen, som det brukar vara. 
 
Ikväll kommer en gäst hem till mej. En intressant sådan. Jag längtar och ser verkligen fram imot det. 
 
Innan gästen kommer ska jag baka ut den sista av pepparkaksdegen som jag har i kylen, och var även på träning igår, ligger ett inställt om den, så håll koll på bloggen så hörs vi. 
 
/ poppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0