Älskade vardag, störtsköna helg

WOWfaktor på dagen idag! Helg stavas med H, och vardag stavas med V. WOW stavas som ni ser allra först.

Idag har jag hjälpt mej själv att hjälpa andra. Genom att göra saker jag trivs med så påverkar jag hur livet kommer se ut imorgon. Det gäller många (tror jag). Man kan påverka situationen mer än man tror, till exempel genom att ta det mesta med två smilgropar, en på varje sida av kinden. Att sluta bry sej i vad andra tycker och tänker hela tiden. (Inte alltid lika lätt) Är det barnsligt? Borde jag göra si? Tänker dom så? DRÖM dina egna drömmar, inte din mammas (eller någon annans) drömmar.

ÄLSKAR mitt LIV just nu. Hade grym fredag igår, HAR grym LÖRDAG idag, och vad som händer poppigt.blogg.se imorgon är det ingen som vet.

Ta hand om er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0