Vinterstudion

LIVET ändrar sej verkligen på fem år, och på fredag händer det igen, en ny säsong av SVT's vinterstudion börjar igen med cirka 17 helger med vintersport, med Jonas, Jacob, Pops och Yvette. Klockrena människor som verkligen kan sitt. 
 
Men när det började gick jag på folkhögskola, och nu idag så ser mitt liv otroligt annorlunda ut både på gott och ont. Fortfarande fram imot premiären. Jag ser fram imot att följa vintersport bevakat på ett profft sätt. Jag har sett många sändningar, och på fredag (web) / LÖRDAG så händer det ifrån den nya studion i Stockholm med bland annat pekskärmar. Mitt liv ser som sagt annorlunda ut nu, och kommer inte kunna titta mellan 10.05 och 14.25. men då finns repriserna på svtPLAY.
 
Skulle inte klara av att åka en mil på skidor själv, men dagens 6 kilometer långa promenad gav verkligen tid till eftertanke. 
 
\ poppigt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0