Inställt jo

Ibland får man skriva i förväg.

En av mina kompisars grannar har brytit ett revben, krya på dej!

JAG kan bli ARG och FÖRBANNAD! Som när folk kommer in till en utan att säga till eller knacka först, inte hälsa utan bara.. ja.. vara där.. "jag tänkte bara låna hammaren" (fast det är något annat vad som helst de är där för) eller citat som inte förtjänar att skrivas här eftersom dessa är så korkade! När man liksom inte visar respekt. Har man NU trampat över en gräns så borde man väl be om ursäkt? En ursäkt som man verkligen menar?

Men oftast är jag inte arg, verkligen inte, mitt humör är ganska klockrent. HUR ser det UT för dej?

\ poppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0