Hejsan bloggen,

Förut har det hänt ett par gånger att jag har bett om ursäkt för att jag inte har bloggat, men den här gången är det 2 veckor som jag inte har uppdaterat bloggen, och den här gången tänker jag inte be om ursäkt eftersom jag helt enkelt inte har haft tid. Inte en minut, inte en sekund, ingen tid alls.
Men, något som är KLOCKRENT är att NI som läser min blogg har gjort det lite ändå. TACKSAM för det, undrar hur långt som mina ord kan ta mig? När jag har 40 läsare varje dag i 2 veckor (minst) så ska det få hända något extra här på bloggen. Den som först gissar rätt blir länkad här!

SPRÅK är MAKT!

Saker som har hänt i mitt liv bland annat:
  • Begravning
  • Valborg
  • Jag har flyttat
  • skrivit en tenta
VAD HAR HÄNT I ERAT LIV? VILKA ÄR NI SOM HAR HITTAT HIT? snälla skriv era frågor till [email protected]

\ poppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0