Fyller 24 vecka 24

Om du undrar varför min blogg verkar så hemlighetsfull eller varför jag inte skriver ut vad jag heter?
Det finns just nu en bra förklaring till det, eftersom att jag letar efter ett nytt jobb, och då får mina nya kollegor lära känna mig först, sen kan jag berätta om bloggen.

Om precis en månad, 15.06.2012 fyller jag 24 år. Det här är första gången som jag inte ser fram imot att fylla år. Jag har nämligen inte någon att bjuda hem när jag fyller år. Jag har ju nyligen flyttat, och inte hunnit lära känna så många än. Jag är singel. Snart 24 och drömmer verkligen om ganska mycket, men just nu, just idag KÄNNS de tankarna VÄLDIGT långt borta. Borta med vinden.

Ensammast?

Det var ju verkligen inte så här jag tänkte mej livet för 5 år sedan när jag tog artium och gick ut gymnasieskolan.
Just nu drömmer jag mej bort från livet, långt bort, vilken tur att jag har bra fantasi, men den lyckas ändå inte kompensera för att jag sitter här själv.

Just nu känner sig poppigt.blogg.se väldigt ensam.

\ poppigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0