Tänker på dig Syrien <3

En av mina bästisar när jag var liten, kompisens mamma och pappa hade flytt från Syrien, och kompisen var född i Sverige.

Läste alldeles nyss att Kofi Annan finns i Syrien, och jag HOPPAS verkligen att ingen mera någonsin blir avrättad där ELLER någon annan plats på planeten. Kofi Annan ska liksom lyckas med en uppgift som verkar omöjlig, Kofi Annan jag håller tummar och tår för dig! Kofi Annan är väldigt MODIG som FÖRSÖKER!

Syrien <3 Jag hoppas att barnen i Syrien också ska kunna leka och gå i skolan precis som här i Sverige. Jag hoppas att Syrien kan bli ett fredligt land. En demokrati, där folket får bestämma och känna sig trygga.
\ poppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0