Sommar sommar sommar

Sommar Sommar Sommar 
 
P1 P1 P1 
 
KL 13 KL 13 KL 13 
 
Varje dag hela sommaren kommer jag att lyssna på sommariP1 kl 13, varje sommar i 53 år, det kan man kalla tradition, har du drömt om att få göra sommar? Jag tror man får göra sommar när man slutar att drömma om det. ;)  
 
Midsommar: Jag har tyvärr inte firat midsommar i år, utan istället har jag ägnat helgen åt att vila ut och förbereda mej inför ett uppdrag som jag ska göra nu i två veckor frammåt. :D Jag var på intervju i mars. Fick jobbet i april, och lärde mej det mesta inför jobbet i torsdags. Hoppas jag. Ska i alla fall bli otroligt roligt. 
 
Sen HISS till nya BLOGG.SE, wow vilken skön ändring. Nu ska jag försöka blogga ännu mer. 
 

\ poppigt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0