Berlin!

RESAN TILL BERLIN HAR VARIT HELT FANTASTISK! TACK KÄRA VÄN FÖR ATT JAG FICK HÄLSA PÅ!

Känner verkligen att det är okej att skriva ut det här på bloggen efter att det har hänt, jag är trygg och allt är bra. Njuter verkligen av livet, och just nu fick vi göra vad vi ville på jobbet, eftersom innan vi kan fortsätta måste vi ha fått ett svar. (mer än så skrivs inte ut på bloggen)

Det ÄR verkligen en typisk tisdag idag! Eller? Hur ser en typisk tisdag ut? En stor deadline imorgon. Så vi är koncentrerade på den, och, nu väntar vi mest på svaret, det betyder altså PAUS. Seriöst trivs jag mest hemma. Jag är en riktig hemmatjej. VERKLIGEN. Jag skulle hellre komma hem före ÄN att ha rast på jobbet. Hur tänker ni om det?

LÄNGTAR tillbaka till Berlin.

\ poppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0