@ Tandläkaren = KLOCKRENT

Härligt  att avsluta veckan hos tandläkaren. Jag tycker det i alla fall.

Just nu sitter jag och väntar i väntrummet på att det ska bli min tur att få komma in.
Upplevelsen så långt är verkligen KLOCKREN! Dom verkar verkligen göra allting för att ingen ska behöva vara rädd eller ha tandläkarskräck. För de allra yngsta finns det en liten rutchkana, pennor, papper, kritor, och ett helt bibliotek av böcker. För tonåringarna och äldre finns alltifrån Bamse (Rune Andréasson) till andra tidningar. Uppe i taket hänger det olika plancher med vackra (?) och lugnande motiv. Sen finns det en hink full med sockerbitar, för att ändå skrämmas bara lite grann ändå? Dom har verkligen gjort fint här sen förra gången jag var här.
Nu ska jag alldeles strax promenera barnvagn. Ni kan se fram imot fler uppdateringar på bloggen.
\ poppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0