Plaskblött

Jag är så tacksam för alla NI som bestämt sig för att läsa min blogg! Så många unika besökare som jag har haft hittills idag, har jag inte haft tidigare. Jag har inte länkat den överallt och tycker det är väldigt trevligt att ni har hittat hit. Alla som läser min egna blogg är mina kompisar.

Idag är VERKLIGEN en fixxare dag. Så många saker som jag har ordnat, och så många saker som jag behöver ordna. Därför ber jag om ursäkt för den konstiga uppdateringen.

Jag har egentligen inte tid, men skulle vilja dela en upplevelse från idag. Musiken i bilen var på hög volym, på väg till en affär, minns inte vilken i ordningen, men på trottoaren promenerar en mamma med sina två barn och en hund. På vägen är det mycket vatten. Mötande trafik, så måste hålla nära kanten, och vattnet sprutar i en båge rakt på hela familjen. Ser i backspegeln att mamman hinner springa undan, men inte barnet! Tur i oturen att barnet hade regnkläder! Kan inte varit jätte kul att vara mamma i den situationen, eller vad tror ni?
\ poppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0