Melodifestivalen eller ESC?

Vad säger ni? Säger ni melodifestivalen eller Eurovision Song Contest?
Jag brukar verkligen inte titta på alla lördagar med melodifestivalen, kvaltävlingar i olika städer, men framförallt brukar jag titta på finalen i från Globen och det hör till vanligheterna att jag tittar på finalen ifrån Europa. Alla minns väl när Sverige vann år 99?

Jag kollade på melodifestivalen i lördags och jag tyckte verkligen att Sarah Dawn Finer, Gina Dirawi och Helena Bergström gjorde ett riktigt bra programledarjobb. Vad tyckte ni om deras insats?
Personligen säger jag bara Eurovision, och nu måste jag förbereda det allra sista innan kvällens final. Altså strax dags för melodifestivalen! Jag ser nog mest fram imot Di Levas framträdande, jag har sett honom live, och jag tycker verkligen att han kan sjunga. Vad ser ni mest fram imot?
\ poppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0