Man bör visa <3 alla dagar :)

Jaha idag är det Alla Hjärtans Dag. Men, jag tycker att man bör visa lika mycket kärlek varje dag, inte bara just idag! <3
Man kan rita hjärtan och visa omtanke andra dagar än just idag! Jag hoppas verkligen att folk inte bara nappar på kärleken just idag. Både respekt och kärlek bör man visa varje dag. Likadant är det med morsdag, farsdag eller kanelbullensdag. Handeln tjänar pengar, och då behåller man dagen.
Men hur visar du kärlek? Omtanke? Jag får ofta höra ifrån familj och vänner att dom älskar mig, jag får mycket kärlek och därför ger jag gärna kärlek tillbaka till dem. Man kan visa hur mycket kärlek som helst, när som helst. En bekant avslöjade vem sin stora kärlek var, och sen blev hennes dilemma, hur länge ska jag binda räntan? KLOCKREN kommentar tycker jag. Tänk när man var yngre, och kärleken inte alls var lika komplex?! Min mormor är fortfarande gift med min morfar. Snart har dom varit gifta i 60 år. Min stora förebild är mormor. Mormor som verkligen är kär i morfar fortfarande. Dom är så fina tillsammans!
\ poppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0