Härliga söndag,

Jag älskar verkligen när snön vräker ner! Men seriöst, vintern är en ljuvlig årstid, men röjningen av snön skulle kunna fungera med bättre flyt, så att flera människor skulle kunna njuta mera av den. Men idag har det varit strålande sol och himlen var nästan klarblå. En promenad tidigare idag med mina kompisar var inte helt fel, är verkligen tacksam för idag! Hur har erat väder varit idag?
Alldeles strax är det dags för femte avsnittet av SVT's Ponnyakuten 3, och jag ser verkligen fram imot att få lära mig ännu mer om hur hästar fungerar. - "Vad fånig du är som tittar på barnprogram!" I Sverige finns det en egen kanal för barn, en möjlighet för vårdnadshavare att ge sina barn en trygg stund framför TV'n. Men det betyder inte att vuxna inte får titta, och jag tror faktiskt på idéen att man kan titta på TV tillsammans med de yngre, och varför inte på ett program där man kan lära sig något själv? Hur resonerar ni?
\ poppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0