@ ett bra humör

Idag är jag på ett super bra humör. Solen skiner och snön glittrar så vackert!

Är dessutom så glad för morfar och mormor som fick besök av flera journalister idag, jag är ett stolt barnbarn idag, det kan jag verkligen lova er! Vi får se var artikeln blir publicerad, och om jag länkar den här. Oavsett berättade morfar att han såg fram imot besöket igår.
Måste nästan fortsätta med mina arbetsuppgifter och allting som måste göras! Har hittat ett SOMMARJOBB som jag verkligen skulle vilja arbeta med! Som dessutom fortsätter tills 1.september, det låter som en bra idé tycker jag. Har ändå inget planerat i sommar. Inte än. Men fyller år i juni, så då blir det mängder med överraskningar?! Förra året fick jag en resa. Undrar vad som händer sen? Känns som att man har många möjligheter framför sig och då blir man verkligen på ett bra humör! Vad får dig på bra humör?
\ poppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0