Igår

Igår var första dagen på länge som ingen läste min blogg. Inte ens jag själv. Fy skäms på mig. Men det var ju LÅNGFREDAGEN igår, då får man vara utan internet!

När man inte uppdaterar bloggen så får man inga läsare. Men nu är det påskhelg, och jag prioriterar tiden tillsammans med min familj och min familj prioriterar tiden tillsammans med mig.
Igår hade jag inte internet. Jag var utomhus och började på ett stort projekt. Läser du poppigt ska ni få se på någonting KLOCKRENT! Okej?
Har förrästen hittat 66,6 % av mitt påskgodis. UTAN ledtrådar har jag hittat det själv. "Påskharen" hade hittat KLOCKRENA gömställen. TACK! Sen när jag gick och åt från ett lagom stort ägg berättar "Påskharen att det finns ett till" Vilket bror inte vet, han tror att det finns ett. Syster tror det finns två. Men poppigt VET att det finns ett ägg kvar. Ha en underbar dag allihopa!
\ poppigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0